Nie żałować żadnej chwili…./Happy B-day, Ayame!

Irysy są wspaniałe, wiesz? "Można posadzić je niemal wszędzie: nad wodą i w suchych, skalnych ogródkach, na rabatach i w pojemnikach. Wybór odmian jest niezliczony, a kwiaty mają niezwykłe barwy i bajeczne kształty". Wydaje mi się dlatego, że są wspaniałe, bo mogą się dopasować do każdego miejsca.. Mogą żyć wszędzie i w dodatku pięknie kwitnąć. Jakby każdy człowiek taki był..prawda?

Rany, ale się cieszę 😉 Obchodzę urodziny Ayame już po raz drugi ^^ To znaczy, że znam się z nią już calutki rok i więcej ;D Bardzo się z tego powodu cieszę i mam nadzieję, że nasza znajomość przetrwa jeszcze dłuuugo i mimo ogromnej odległości między nami, uda nam się jeszcze kiedyś spotkać ^^. Bo wszystko się może wydarzyć, prawda? ;p Co do tytułu, chciałabym, abyś nie żałowała żadnej chwili swojego życia.. No, ale życie jest jakie jest i niestety, monotonne bywać nie lubi. Raz z górki, raz pod górkę…

Nie byłam pewna, co powinnam napisać. Nie chcę się za bardzo rozpisywać. Ale z drugiej strony wiem, że tego dnia wrócę strasznie późno do domu i mogę cię nawet nie złapać na gg, co najwyżej zadzwonić…

Przede wszystkim, chciałabym ci przekazać taką znaną mądrość, potraktuj to jako radę: kiedy jest ci źle i masz ochotę płakać – ciesz się, bo to oznacza, że za niedługo spotka cię coś dobrego, a kiedy spotyka cię coś dobrego, nie myśl o niczym innym tylko o właśnie tej chwili, o teraźniejszości. (tak naprawdę to trochę podmieniłam tą treść, ale taka jest o wiele, wiele, wiele lepsza) Mam taką dużą nadzieję, że za rok, w ten dzień, 22 XI, po raz kolejny będę mogła dać ci jakąś radę.. I tak zawsze, zawsze, aż w końcu spędzimy ten dzień razem. Mam takie skromne marzenie, że kiedyś uda nam się w jakiś sposób połączyć nasze drogi tak, aby móc zobaczyć się jeszcze mnóstwo razy… I nigdy o sobie nie zapomnieć. Bo ludzkie umysły bywają okropne, a mózg czasem nie może zmieścić za dużo i zapominamy.. Chcę być dla ciebie osobą nie do zapomnienia ;p

Posiadam taki skromny plan.. Nie będę życzyć ci tradycyjnego „Spełnienia marzeń, zdrowia, szczęścia, radości, pieniędzy, przyjaciół, miłości..” itd, itp, bla bla bla.. A za to za kilka lat zsumuje sobie całą moc tych szans, których nie wykorzystałam i zażyczę ci czegoś naprawdę, naprawdę ekstra. I gwarantuję ci, że to się spełni.;) Musimy wierzyć.;p

Tutaj zacytuję wikipedię i napiszę ci taką ciekawostkę.. Pewnie już to widziałaś, jeżeli byłaś zainteresowana, ale jeżeli może jednak nie..;p Warto spróbować.

Ayame (jap. 菖蒲, lit.”irys?), imię japońskie, noszone przez kobiety.

Znane osoby noszące to imię:

Postacie fikcyjne:

  • Souma Ayame z anime „Fruits Basket” (mężczyzna)
  • Ayame z anime „InuYasha” (kobieta)
  • Ayame z anime „Naruto” (córka sprzedawcy w Ichiraku Ramen)
  • Ayame z anime „Bleach” (jedna z sześciu wróżek należących do Orihime Inoue, kobieta)
  • Postacią o imieniu Ayame można grać w grze Tenchu

(źródło: wikipedia)

A teraz już, przechodzę do głównego prezentu, i jeszcze raz życzę ci: Wszystkiego najlepszego!! :*

~RIE FU – LIFE IS LIKE A BOAT~

1 komentarz

Filed under Uncategorized

One response to “Nie żałować żadnej chwili…./Happy B-day, Ayame!

  1. DZIĘKUJĘ! Sprawiłaś, że mój dzień stał się wyjątkowy. Hera przelotnie życzyła mi szczęścia, ojciec z bratem coś tam rano mi powiedzieli, ale wszystko po chwili wyblakło. Już myślałam, że ten dzień minie jak każdy inny, ale jak tylko zobaczyłam Twoje życzenia, rozpłakałam się ze szczęścia. To tak miło, kiedy Ty składasz mi życzenia, chociaż spotkałyśmy się tylko raz, bowiem własna rodzina- matka chrzestna,ojciec chrzestny, dziadkowie zapomnieli o 22 XI.
    O rajciuuu, czy ja dobrze widzę? Tam jest Ryuś ze swoim ślicznym uśmiechem? Jak ja go uwielbiam… ♥.♥
    Life is like a boat – ta piosenka jest śliczna, mam do niej niesamowity sentyment. Pamiętam jak pierwszy raz usłyszałam ją jako ED Bleach’a. Moja kuzynka śpiewa ją mi do ucha, a ja czułam się zażenowała. Teraz jak ją słyszę, wyję na cały pokój ~ to z pewnością magia ^^
    Honto ni arigató!

Skomentuj

