BEAST – Shock

W weekend byłam na B-XmassCon, z czego relacji tutaj zdawać nie mam ochoty.xD Nie mogę się zmobilizować, by napisać coś… coś normalnego. Dlatego przejdę do najważniejszej sprawy, czyli – Śnieeeeeg.<33 Och, ach, jak wczoraj pięknie było przekopywać się przez zaspy sięgające mi prawie do pasa.  Jakże wspaniale marznąć na WFie, ażeby potem wrócić do domu i ponarzekać, jak to kolega w kółko wrzuca się do zaspy… Tzn w chwili robienia jest to okropne, straszne, nieznośne.. Ale jak tak wracam do tego myślami.. Takie rzeczy przypominają mi, że już zima, już święta, już wolne… ;D

Tak właściwie to wiedziałam, ze to, iż kiedyś poznam Bestyjki jest nieuniknione.. Ale że będę miała na nich takiego szała! W sobotę wieczór Kaori mi zrobiła krucjatę i teraz sobie nie wyobrażam, żebym mogła słuchać czegoś innego niż moich BEAST’ów..;33 A „Shock” to już wgl.. och.. ach.. Śpiewam wszystkie angielskie wersy tej piosenki, a czasem zdarza mi się też wykrakać coś po koreańsku ^^ ;D No ogółem, brzmienie jest niesamowite. I polecam teledysk do tej piosenki, normalnie teraz znalazłby się u mnie na 1. miejscu w ranku teledysków..^^

Wolałam nie tłumaczyć tych angielskich części. Ładniej tak brzmią, a raczej każdy je rozumie,ne? ;p

Shock:

Every day I just can’t control
Every night the loneliness my love
(So beast in the cube)

Can’t breathe, like freeze nae mom-i gud-eoga (wae! wae!)
Hey dear, stay here nae nun-i meol-eoga (wae! wae!)
No way losing my way neon wae meol-eo jigiman hae
apeugi silh-eo nan gip-eoman gan ma-eum-eun eotteoghana

nan amu maldo deullijiga anhneunde
nan amugeosdo boijiga anhneunde
Oh niga naleul tteonan geunalbuteo
geu mueos hana hal sueobsneun nainde

(Cuz I’ll be there)
modu meomchwoss-eo modu kkeutnass-eo nae modeun ge jiwojyeoga
(Cuz I’ll be there)
nun-eul gam-ado nae gieog sog-eseo ni moseub-i heulyeo jineunde

Every day I shock (shock) Every night I shock (shock)
I’m sorry jebal naege dasi dol-awa jullae
Every day I shock (shock) Every night I shock (shock)
nan neo ttaemun-e amugeosdo hal su eobsneunde oh
Come to me oh oh oh tonight so so crazy
Come back back back to me (I’m waiting (for) you you)
Oh oh oh tonight so so crazy
jeoldaelo kkaeeonal su eobs-eul geos gat-a ma shock

Hey ya, wake up jeongsinchalyeo bomyeon neoneun gyeot-e eobs-eo
Oh lalalalalala michin salamcheoleom usgoiss-eo
geulium-i pado chineun bada-e maeil heoujeogdae
nan moshae (forget you) pyeongsaeng ileohge

ileol geomyeon neoleul jab-ass-eul tende
jug-eulmankeum himdeulji anh-eul tende
Oh dasi neoleul jab-a bolyeohaedo
sonkkeut hana umjig-il su eobsneunde

(Cuz I’ll be there)
sum-i gappawa gaseum-i apa ni saeng-gag-eulhamyeon halsulog
(Cuz I’ll be there)
hancham dong-an-eul meonghani anj-a amugeosdo hal suga eobs-eo

Every day I shock (shock) Every night I shock (shock)
I’m sorry jebal naege dasi dol-awa jullae
Every day I shock (shock) Every night I shock (shock)
nan neo ttaemun-e amugeosdo hal su eobsneunde oh
Come to me oh oh oh tonight so so crazy
Come back back back to me (I’m waiting (for) you you)
Oh oh oh tonight so so crazy
jeoldaelo kkaeeonal su eobs-eul geos gat-a ma shock

maeil bam kkum-e (kkum-e) neoui mogsoli
(soli) deullijil anh-a (anh-a) neon eodie

niga nal tteonaseo haengboghaehandamyeon geuleomyeon naega
nunmul cham-a bolge

Every day I shock (shock) Every night I shock (shock)
I’m sorry jebal naege dasi dol-awa jullae
Every day I shock (shock) Every night I shock (shock)
nan neo ttaemun-e amugeosdo hal su eobsneunde oh
Come to me oh oh oh tonight so so crazy
Come back back back to me (I’m waiting (for) you you)
Oh oh oh tonight so so crazy
jeoldaelo kkaeeonal su eobs-eul geos gat-a ma shock

This song is not over
Get Shock

Shock:

Every day I just can’t control
Every night the loneliness is my love
(So Beast’s in the cube)

Can’t breathe, moje ciało robi się sztywne jak lód (czemu! Czemu!)
Hey dear, stay here, staję się ślepy (czemu! Czemu!)
No way losing my way, czemu dryfujesz?
Nie chcę zostać zraniony, lecz co zrobimy z moim zakochanym, porażonym sercem?

Nic nie słyszę
Nic nie widzę
Oh, od czasu kiedy odeszłaś
Nie mogę skupić się na niczym innym

(Cuz I’ll be there)
Wszystko się zatrzymało I teraz to koniec
Mój byt blaknie
(Cuz I’ll be there)
Nawet jeśli zamknę me oczy
Ty wciąż blakniesz w moich wspomnieniach

Every day I shock (shock)
Every night I shock (shock)
I’m sorry, proszę wróć na mą stronę
Every day I shock (shock)
Every night I shock (shock)
Przez ciebie, nie mogę się skupić na niczym innym, Oh~~
Come to me, oh oh oh tonight’s (so so crazy)
Come back, back back to me (I’m waiting (for) you you!)
Oh oh oh tonight’s (so so crazy)
Myślę, że już nigdy nie obudzę się z tego szoku

Hey ya, wake up
Kiedy tylko się obudzę, ty nie jesteś po mojej stronie
Oh lalalalalala, teraz śmiejesz się jak lunatyk
Codziennie borykam się z brzęczącymi falami samotności
Nie mogę (zapomnieć cię) do końca mego życia

Gdybym wiedział, że to będzie tak wyglądało, zabrałbym cię z powrotem
Wtedy to nie byłoby takie ciężkie
Oh, nawet kiedy próbuję cię objąć jeszcze raz
Nie potrafię, bo nie mogę ruszyć jednym palcem

(Cuz I’ll be there)
Trudno mi oddychać
I serce mnie boli
(Cuz I’ll be there)
Im więcej myślę o tobie
Tym dłużej bezczynnie siedzę
I nie mogę nic skończyć

Every day I shock (shock)
Every night I shock (shock)
I’m sorry, proszę wróć na mą stronę
Every day I shock (shock)
Every night I shock (shock)
Przez ciebie, nie mogę się skupić na niczym innym, Oh~~
Come to me, oh oh oh tonight’s (so so crazy)
Come back, back back to me (I’m waiting (for) you you!)
Oh oh oh tonight’s (so so crazy)
Myślę, że już nigdy nie obudzę się z tego szoku

Każdej nocy w mym śnie (w mym śnie)
Nie mogę (Nie mogę)
Usłyszeć twego głosu (głosu)
Więc, gdzie jesteś?

Jeśli jesteś szczęsliwa będąc zdala ode mnie
Wtedy spróbuję znieść me łzy dla ciebie

Every day I shock (shock)
Every night I shock (shock)
I’m sorry, proszę wróć na mą stronę
Every day I shock (shock)
Every night I shock (shock)
Przez ciebie, nie mogę się skupić na niczym innym, Oh~~
Come to me, oh oh oh tonight’s (so so crazy)
Come back, back back to me (I’m waiting (for) you you!)
Oh oh oh tonight’s (so so crazy)
Myślę, że już nigdy nie obudzę się z tego szoku

This song is not over
Get Shocked

POBIERZ

3 Komentarze

Filed under Musiic

3 responses to “BEAST – Shock

  1. Hmm, piosenka trochę nie w moim guście, ale teledysk faktycznie jest fajny. ^^

  2. Wooo, Aikee, ja Ci się w ogóle nie dziwię, że zwariowałaś na punkcie tej piosenki (o BEASTach nie mówię xDDD), bo ona jest po prostu… uzależniająca O_O Jest po prostu boska. No tak mi się podoa że nie wiem xD Nie umiem tego racjonalnie wytłumaczyć… Ale ma w sobie coś takiego, że jak ją człowiek słyszy, to własnie te angielskie wersy umie się od razu xD i chce się skakać tańczyć i w ogóle… Naprawdę dobra. Dzięki niech przekonałam się do BEASTów. ^^
    Co do teledysku… Na mnie wrażenia nie robi, ale zauważyłam tylko, że jednak Koreańczycy mają lepsze układy niż Japończycy… xD
    Co do tekstu… Jest prosty, łatwy i przyjemny. I o xD pasuje do melodii. I ja nie mam głębszych przemyśleń na ten temat…
    Tej piosenki trzeba po prostu posłuchać ^^

  3. wiedzmaaaa

    Cóż ja mogę powiedzieć… Samych BEASTów po prostu lubię i mogę ich słuchać, ale ta piosenka to jest dla mnie mistrzostwo:) Gdyby nie ona nie zainteresowałabym się nimi w ogóle, a i moja siostra jest teraz ich fanką:P Każe mi ściągać ich wszystkie nowe klipy i zna każdego po imieniu a ja wciąż tylko dwóch, ale cóż:P

    Klip z tego co pamiętam pokazała mi chyba Kaori i gdy tylko zobaczyłam ogień to przepadłam:) A jeszcze to oko co dałaś fotkę na końcu… -> Dziecko zaraz odleci a w pracy jest:P hahahaha

Skomentuj

