Konnichiwa, panie roku 2011.;)

Dzis rano wpadł mi do głowy taki wspaniały pomysł, aby jakoś zaostrzyć święta i mieć co napisać na Nowy Rok ;)) A cóż to takiego? Zobaczcie sami ;p

No więc wymyśliłam, iż zrobię kilka ankiet co do przeróżnych tematów. Na razie to azjatycka muzyka, dramy, filmy i anime, lecz nie znaczy to, że koniecznie chcę zbadać tylko to. Przyjmę nawet ranking marek laptopów, byleby miał to kto wypełniać ;p

Święta tuż, tuż, a w dodatku zapowiadają się naprawdę niesamowicie, jakoś tak nie mogę się doczekać ;)) A wy?

A tutaj linki do ankiet:

NAJLEPSZY OST Z DRAM

NAJLEPSZE ANIME

NAJLEPSZA DRAMA

NAJLEPSZY FILM

NAJLEPSZY ZESPÓŁ/Solowy wykonawca

Jeszcze taka mała podpowiedź – odpowiada się rankingowo (przeważnie, w niektórych przypadkach wybierałam inną wersję), czyli układając od najlepszego tytułu do najgorszego. Jednak jeżeli wielu osobom będzie to przeszkadzać, zmienię tą opcję.

Miłego wypełniania czy coś ^^

A i przede wszystkim – Meri Kurisumasu ;D

6 komentarzy

Filed under Uncategorized

6 responses to “Konnichiwa, panie roku 2011.;)

  1. To uczucie, gdy ze wszystkich wymienionych kategorii oglądasz tylko anime, a spośród wszystkich obecnych na liście obejrzałeś w całości tylko Idiotów i Testy. I dałeś 7/10. Lol.
    No ale nic, nie oglądam animu na bieżąco z własnego wyboru, więc nie mam pretensji do świata, że nie mogę zagłosować 🙂

  2. Jeju! Ale długo nie pisałam nic na WP… Normalnie się odzwyczaiłam!
    Co do ankiet, brakuje tam paru tytułów, które oglądałam a bardzo mi się podobały… Ale cóż… nie można mieć wszystkiego! : D
    Nie wiem czemu, ostatnio jakoś nie lubię Świąt Bożego Narodzenia… Te wszystkie ‚szczere’ życzenia… Ah to taakie miłe… No ale co ja tam się będę rozdrabniać nad takimi ‚pierdołami’!
    (Boże… musiałabym coś napisać na moim blogu T ^ T tęsknię za nim~~)

  3. Koyorii

    Wypełniłam i naprawdę super pomysł!!

  4. wiedzmaaaa

    Fajny pomysł z ankietami, ale ja uzupełniłam tylko tą o zespole/wokaliście, bo nie obejrzałam np. wszystkich dram z całego roku, aby móc z czystym sumieniem je uszeregować…

    Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku, abyśmy w dostały mnóóóóóóstwo świetnych dram do obejrzenia (najlepiej z Kame:P):) Buziaki:*

  5. Bardzo fajny pomysł, choć byłam w stanie zagłosować tylko w kategorii Najlepsze anime 😉

    Korzystając z okazji, chciałabym Ci życzyć wesołych świąt oraz spełnienia marzeń – aby wszystko układało się po Twojej myśli w nadchodzącym nowym roku ^^

    Pozdrawiam ^^

  6. U mnie skąpo… zagłosowałam tylko na dramę, ost i zespół, i to tylko na japońskie xD Chociaż w zespołach jeszcze uwzględniłam BEASTów i SHINee lol xD

    Ja Ci życzę wesołych i radosnych Świąt, spełnienia marzeń, dużo dramek na koncie i czego sobie życzysz ^^ ;*

Skomentuj

