Lee Seung Gi – Losing My Mind

I kolejny tekst zwyczajnie bez przekazu.;p Ot jakiś tam chłopak gada do jakiejś dziewczyny, non-stop się powtarza i wgl nic nadzwyczajnego.xD Mam nadzieję, że inne teksty Seung Gi są lepsze, bo naprawdę gościa polubiłam…


Losing my mind:
Jeongsini nagasseonnabwa geuttaen naega eotteoke neoreul tteonaga
Neomaneul saranghae jeongmal mianhae nunmulman heulleonaeryeo
Jeongsini nagasseonnabwa geuttaen naega eotteoke neoreul tteonaga
Neomuna bogopa nega bogopa jebal nal yongseohaejwo jeongsini nagasseonnabwa

Huhoehaedo imi neujeotdaneungeol ara seulpeohaedo ijen modu soyongeopdan geol
Barami bureoogo nae mami siryeo wado neol dasineun bol su eomni
Baby nareul tteonagajima oh baby naneun neo hanappunya
Geudaeyeo dorawa nal kkwak anajwo neo eobsin gyeondil su eobseo

Jeongsini nagasseonnabwa geuttaen naega eotteoke neoreul tteonaga
Neomaneul saranghae jeongmal mianhae nunmulman heulleonaeryeo
Jeongsini nagasseonnabwa geuttaen naega eotteoke neoreul tteonaga
Neomuna bogopa nega bogopa jebal nal yongseohaejwo jeongsini nagasseonnabwa

Saranghandan mareul motaesseo mianhaeseo gomapdaneun maldo motaesseo tteonalkkabwa
Come back to me my girl my girl oneulbam neo ttaeme jam mot irugo
Baby nareul tteonagajima oh baby naneun neo hanappunya
Geudaeyeo dorawa nal kkwak anajwo neo eobsin gyeondil su eobseo

Jeongsini nagasseonnabwa geuttaen naega eotteoke neoreul tteonaga
Neomaneul saranghae jeongmal mianhae nunmulman heulleonaeryeo
Jeongsini nagasseonnabwa geuttaen naega eotteoke neoreul tteonaga
Neomuna bogopa nega bogopa jebal nal yongseohaejwo jeongsini nagasseonnabwa

Salmyeosi anajugo sipeo salmyeosi ip matchugo sipeo
Geudaeui pumeseo na jamdeulgo sipeo

Losing my mind:

Myślę, że wtedy straciłem umysł
Jak mogłem cię zostawić
Kocham tylko ciebie, naprawdę przepraszam
Mogę już tylko płakać

Myślę, że wtedy straciłem umysł
Jak mogłem cię zostawić
Naprawdę za tym tęsknie. Tęsknię za tobą
Proszę, wybacz mi~ myślę, że straciłem umysł

wiem, że teraz jest już za późno
Nawet jeśli jestem smutny, to wszystko na próźno
Nawet jeśli wiatr wieje i me serce jest samotne
Nie mogę cię zobaczyć już nigdy więcej, oh~

oh baby, nie zostawiaj mnie
oh baby, jesteś jedyną dla mnie

proszę, wróć. Proszę, przytul mnie mocno
Nie mogę tego znieść bez ciebie

Myślę, że wtedy straciłem umysł
Jak mogłem cię zostawić
Kocham tylko ciebie, naprawdę przepraszam
Mogę już tylko płakać

Myślę, że wtedy straciłem umysł
Jak mogłem cię zostawić
Naprawdę za tym tęsknie. Tęsknię za tobą
Proszę, wybacz mi~ myślę, że straciłem umysł

nie mogę powiedzieć słowa “kocham cię”* (ponieważ przepraszam)
wciąż nie mogę powiedzieć słowa „dziękuję” (ponieważ ty potężnie zniknęłaś)
wróć do mnie, moja dziewczyno (moja dziewczyno)
dziś nie mogę zasnąć przez ciebie

oh baby, nie opuszczaj mnie
oh baby, jesteś dla mnie jedyną

proszę, wróć do mnie, proszę, przytul mnie mocno
nie zniosę tego bez ciebie

Myślę, że wtedy straciłem umysł
Jak mogłem cię zostawić
Kocham tylko ciebie, naprawdę przepraszam
Mogę już tylko płakać

Myślę, że wtedy straciłem umysł
Jak mogłem cię zostawić
Naprawdę za tym tęsknie. Tęsknię za tobą
Proszę, wybacz mi~ myślę, że straciłem umysł

chcę cię powoli przytulić, chcę cię powoli pocałować
chcę zasnąć w tych ramionach, yeah, yeah, yeah

*w koreańskim “kocham cię” to jedno słowo

Dodaj komentarz

Filed under Musiic

Skomentuj

