TopTen: Hobbies & Interests

Nie wiem, co mi odbiło, ale nagle poczułam taką przeogromną chęć pomyślenia nad tym, co jest teraz dla mnie najważniejsze. Tzn z zainteresowań oczywiście, nie będę w to mieszać całego mojego życia. Bo takiego rankingu w życiu nie ułożę… W każdym razie, wracając, chciałam ułożyć sobie coś takiego, a jakoś w myślach nie mogłam tego pozbierać. Więc wykorzystałam WordPressa 😉

Hm, może wy też chcielibyście ułożyć takie cosik?;> Jestem strasznie ciekawa waszych list.

10. Przeszłość/historia

Minka typu WTF, co?.XD Taa, ja też. Ale żeby była lista dziesiątkowa to tak na chama wcisnęłam tą historię. Może nie tyle, że przedmiot szkolny (nie podoba mi się materiał, jaki ostatnio bierzemy, więc w szkole u mnie zaminusowała), lecz po prostu to, co działo się przed. To, że w ogóle jest jakieś przed. Jeez, wzięło mnie na głupawkę jakąś – ale czy to nie magiczne?xD Dobra, wyciąć to. Albo nie. Ech. Nieważne. W każdym razie to takie ciekawe, że wcześniej ludzie inaczej się zachowywali, ubierali, żyli. Polityka mnie jakoś nie ciekawi, muzyka może, technologia prawie tak.. Ale po prostu życie codzienne. Co robili na przykład. Dobra, koniec. Może mnie zrozumieliście,  może nie.

9.Zwierzęta

Ten temat zdziwił mnie zapewne tak jak niektórych z was, czyli bardzo. Myślałam, co by tu jeszcze dodać do tej listy i doszłam do wniosku, że ja kocham zwierzęta. Nie głaskać i oglądać, nie bawić się nimi, lecz chociażby dowiadywać się czegoś o nich i… ii. i w ogóle czy to nie wspaniałe, że coś takiego żyje na tym świecie?… Tak po prostu, chyba wiecie o czym mówię?.;p

8.Anime

Stara miłość nie rdzewieje, jak to się mówi. Anime było moją ikoną, celem siedzenia na kompie, radochą, a przede wszystkim drogą do poznania wspaniałych ludzi. Nie kręci mnie już oglądanie „kreskówek”, lecz dalej je szanuję i dla tradycji wciąż oglądam jakiś odcineczek.^^ W końcu jakoś tak jest, że na podium z dwiema najwspanialszymi dramami stanęłoby zapewne anime, Shugo Chara, nie jakiś inny świetny serial.

7.Gwiazdy

Nie wiem, co w tym jest, ale w gwiazdy (te na niebie oczywiście, choć w te na ziemi też często…) mogę wgapiać się godzinami, myśleć nad nimi, szukać przeróżnych układów, choć często bez rezultatów… Ach, jakże chciałabym móc częsciej chodzić do planetarium… Mam wrażenie, że jak nie jakieś studia językowe, to astrologia właśnie 🙂 Chociażby tak dla zabawy. Ale jak już mówię o takich rzeczach – studia może i dla frajdy takie, ale jakby z językami nie poszło, to ja muszę być blisko książek! *tak jak Alex showbiznesu*

6.Mangi

Myślałam długo, co wolę. A czy M? Tzn.. nie, nie, nie chodzi mi o literki!XD Ale każde otaku już dobrze wie, że mówię o skrótach. Wracając, doszłam do wniosku, iż mangi są jednak setki razy lepsze. Jakoś tak jest, że ostatnio jak już się za jakieś anime zabiorę, to tylko dla MAWa, a już na pewno nie skończę. A z mangami jest tak, ze jak już jakąś zobaczę, to muszę kupić, chyba że mam setki razy ważniejszy wydatek. Bo to się wiąże z książkami – kocham czytać.:)

5.Korea

Ostatnio mam taką mega fascynację nad tym krajem. Przez ostatnie kilka miesięcy słuchałam głównie koreańskiej muzyki, oglądałam koreańskie dramy i czytałam blogi o koreańskich artystach. A najbardziej mnie przeraża to, ile się przy tym języku nauczyłam.. Przez taki czas.. Ale Japonii to jednak nic nie pobije. Na dłuższą metę nie umiałabym pasjonować się Koreą. Co nie zmienia faktu, iż i tak ma ona bardzo wysokie miejsce w moim sercu.

 

4.Książki

Tego, że w zerówce, gdy wszyscy uczyli się czytać, ja gapiłam się w tekst i udawałam, że też się uczę, to nigdy nie zapomnę. A także tego, iż w jakimś czasie należałam do tych najgorzej czytających w klasie. A najśmieszniejsze już jest to, że jak się próbuję wysilić i przypomnieć, co mnie tak popchnęło do tego czytania, to mi się wydaje, że W.I.T.C.H. xD „Wszystko o Irmie” przeczytałam setki razy, potem były wszelkie powstałe tomy i jeszcze jakieś tam poradniki.. O ile mnie pamięć nie myli, to to były właśnie te pierwsze ukochane czytadła. I teraz proszę, jak nie mam książki w domu, to się czuję chora i zaraz lecę do biblioteki.^^

 

3.Japonia

People, o tym jest mój blog (przede wszystkim…), więc niby po co mam tu objaśniać?

 

2.Dramy & filmy

Co tu wiele mówić? Dzień bez dram to dzień stracony! *śmiech* A tak na poważnie to czułabym się nieswojo bez tych wspaniałych „stworzonek”. To już normalne jest, że nie ma chwili w której Aikee nie pobierałaby jakiegoś odcinka. Nie, inaczej. To byłoby nienormalne, gdybym była obecna w domu, a nic by się nie ściągało. Bo co ja bym potem biedna oglądała? ;p XD

 

1.Muzyka

Uprzedzam pytanie – nie, nie chodziło o przedmiot szkolny.xD W sumie to sama się zdziwiłam, ze w tym miejscu postawiłam akurat to. Mocno się wahałam między Azją, a dramami – i dałam muzykę właśnie. Why? Bo czuję, że bez niej to naprawdę nie mogłabym żyć. To nie jest tak jak z dramami – że czułabym się bez nich źle, iż byloby mi smutno, zwalałabym to na wszystkich i ogółem popadła w lekką deprechę – bo dramy tak naprawdę to może mi ktoś/coś zastąpić. A muzyki jednak nie. To nie jest tak, że w każdej chwili tylko bym muzyki słuchała.. Tak jak już mówiłam – nie oddam, w życiu, zagryzę prędzej. Mogę nie używać kilka dni, mogę wiedzieć, że jej nie będę przez te dni używać, ale i tak nie dam. Music is mine.;p Podzielę się co najwyżej z dwoma osobami, które mnie w sumie zaraziły tą pasją.xD

3 Komentarze

Filed under Top Listy

3 responses to “TopTen: Hobbies & Interests

  1. Kaori

    Ha, nie powiem ciekawy pomysł ;p aż sama sobie takiego coś ułożę wcześniej zanim Twój rank skomentuję, ale zacznę od 1. miesca, bo nie wiem czy będę miała ich aż 10… Nie interesuję się zbyt wieloma rzeczami xD

    1. Dramy (kdramy, jdramy)
    2. Muzyka (kpop, jpop)
    3. Korea (taaa, Korea pożarła moje serducho ^^)
    4. SHINee (no co, to jest moja ostatnia faza i zainteresowanie xD)
    5. Japonia
    6. M&A (miejsce w moim serduszku ma zawsze)
    —- a dalej to już takie mniej zainteresowania ——
    7. Historia (skopiuję od Ciebie, ale lubię poznawać ciekawostki historyczne i filmy historyczne lubię oglądać, i wogóle jakoś tak;p)
    8. Książki (niestety nie mam czasu na czytanie ostatnio)
    9. — nie mam pomysłu ;p
    10. — nie mam pomysłu ;p

    No to teraz do Twojego ranku ;p
    10. chyba zrozumiałam ;p
    9. nie lubię zwierząt ^^
    8. forever in my serduszko ;D
    7. nie patrzę w niebo, nie widzę tam nic interesującego to be honest ;p
    6. mniej niż anime je lubię, ale też od czasu do czasu poczytać można 😉
    5. u mnie Korea wygryzła Japonię ;p Japonia będzie się musiała postarać, żeby znowu wbić się w moje łaski ;p
    4. też lubię czytać, ale nie mam czasu na czytanie…
    3. 😉
    2. nie musze wyjaśniac, że dramy pożarły moje serducho;p
    1. kpop~! 🙂

  2. No fajnie, tylko jakim cudem mój ranking gdzieś się zawieruszył? No to jeszcze raz! – możesz usunąć powyższy komentarz.

    Skoro jesteś ciekawa i naszych list, to z chęcią sobie ułożę. Ale to będzie taka na poczekaniu, więc nie wiem czy do końca prawdziwa.

    1. Dramy ♥
    1,5. Muzyka – bo jest prawie tak ważna jak dramy. < 3
    2. Taemin
    5. Taak, Korea jest cudowna, prawie tak jak Japonia, która będzie forever in my heart. ; *
    4. Nie lubię czytać .. ; //
    3. Nie trzeba objaśniać, to się po prostu wie! < 3
    2. Taak, dramy! Nic dodać, nic ująć. ; ]]
    1. Music is my life ; * – i j-pop i k-pop!

    Yukina < 3

  3. wiedzmaaaa

    Hhhmmm… Ciekawe czy mi też uda się ułożyć taki ranking:P Spróbwać zasze można:)

    1. KAT-TUN -> no comment:P
    2. Dramy
    3. Muzyka -> dobry dźwięk może zdziałać cuda:)
    4. FT Island -> choć może bardziej to Lee Hong Ki:P
    5. Turystyka -> szeroko pojęta, w końcu to właśnie ją studiuję:P
    6. M&A -> teraz już mniej, ale lubię od czasu do czasu do tego wrócić:)

    Jest godzina 6:46, tyle udało mi się wymyślić:P

Skomentuj

