…a ćma to też motyl/Happy B-day, Harumi!

Zakochałam się w tym obrazku ;D Jest on taki dość dziecinny, jak jakaś ilustracja do książeczki obrazkowej… Ale te kwiaty i oczy kota strasznie mi się podobają 🙂 Mam nadzieję, że Harumi też ;D

Czasem zwyczajnie nie mogę uwierzyć, że składam komuś życzenia na blogu już po raz drugi z okazji urodzin 🙂 Tak samo jest w wypadku Harumi. Kiedy minął ten rok?!~ No dobra, choćbym nie wiem jak się o tym rozgadała, i tak w to nie uwierzę *niedowiarek*.. Więc przejdę już do składania życzeń.^^

Rozmawiam z Tobą nieczęsto, więc nie wiem, co lubisz i kogo lubisz. . . Ale życzenia to jednak życzenia, każdy je lubi, nie? Dlatego wierszyk/życzenia napisane przeze mnie dla Ciebie ;D :

Życie to romans
Daj się ponieść miłości
Życie to dużo złości
Nie daj się zjeść gniewowi
Życie to i ludzie niehonorowi
Lecz pamiętaj, że nie tylko
Życie to przyglądanie się z zachwytem motylkom
Lecz pamiętaj, że ćma też jest motylem
Życie to bycie poważnym i miłym
Ale możesz być jak Piotruś Pan.
Bądź czasami wesoła jak on! 🙂  

Nie jestem zbyt dobra w pisaniu takich rymowanek i wierszyków (zwłaszcza po 1:00 XD), ale może się to z wiekiem poprawi? W każdym razie mam nadzieję, że jednak choć jakaś malutka część tego ci się w tej całości spodoba 🙂

Teraz jakoś mnie tak dopadło i chciałam zobaczyć, co znaczy po jap. „harumi”.. I okazało się, że można to przeróżnie rozumieć, zależnie od tego jak się to słowo zapisze. Jej, zazdroszczę ci takich ładnych znaczeń…^^

  • 晴美, „słoneczny, piękno”
  • 晴海, „słoneczny, morze”
  • 晴実, „słoneczny, owoc”
  • 春美, „wiosna, piękno”
  • 春海, „wiosna, morze”
  • 春実, „wiosna, owoc”
  • 治美, „poskramiać/wpływać na coś/kogoś, rządzić, piękno”

Mnie się osobiście najbardziej podoba czwarty zapis, a Tobie? ;>

I jeszcze raz – Otanjobi Omedetou ;**

1 komentarz

Filed under Uncategorized

One response to “…a ćma to też motyl/Happy B-day, Harumi!

  1. Mi się wszystko absolutnie w tej notce podoba XD jesteś kochana :***
    I fotka tego koteczka śliczna i wcale nie dzecinna! : D
    Co do znaczeń, mi też 4 się najbardziej podoba i chciałam powiedzieć, że właśnie TYM znaczeniem się kierowałam, przy wyborze Harumi XD ale trafiłaś : D
    No i tort od YamaPiego też mistrzowski : D
    dziękuję bardzo kochana ;*

    Szerzej później albo na gg :*

Skomentuj

