Lee Seung Gi – Smile Boy

Jestem cała przepełniona szczęściem pomieszanym ze smutkiem. Czyli totalnie nie rozumiem, co się ze mną dzieje. No normalnie co minutę zmienia mi się humorek ;p Ale co tam, nie obchodzi mnie to. Nie dziś. Nie teraz. Jutro koniec możliwości zgłoszeń na Blog Roku!^^ Teraz by mnie bomba nie powaliła ;] Już jestem gotowa do walki!XD Powyrywam wszystkie telefony, żeby wygrać..xD A tak serio, to po prostu będę się starała.. A teraz notka.  O piosence i tekście poniżej.. W każdym razie tym razem się nie załamałam głupotą żadnego Koreańczyka… Zapraszam do czytania ^^

Tym razem już się tak nie zawiodłam 🙂 Wciąż było mnóstwo powtórzeń, ale przynajmniej te zdania były jakieś ciekawsze. No i ja tak chciałabym, żeby mi Seung Gi powiedział, że stanie się moim księżycem i słońcem….;D Miło mi się tłumaczyło ten tekst.^^ Co do piosenki to jest ona moją ulubioną od Seung Gi (nie licząc tych z OSTu do My Girlfriend is a Gumiho, bo przy nich jestem nieobiektywna) i mogę ją słuchać w kółko przez przynajmniej jeden dzień.

Smile Boy:
Happy! in your smile!
deo keuge useobwa

Naneun beobeul ijeun geotppunya
nalgaereul pyeogo gaseumeul pyeogo himkkeot nara-ollabwa

Naega itjjana
yeongweoni hamkkehal
naege kkumi itjjana

Himeul naebwa yonggil naebwa
neoramyeon hal su isseo

I biga neol jeotkke mandeulmyeon
haega doe-eo neol gamssalge

Eodumi neoreul garindamyeon
dari doe-eo bichulge

Sesangi tteutttaero jal doeji anaseo
jakkuman jujeo-anko shipeul ttae geureol ttae

Happy! in your smile!
deo keuge useobwa

Naneun beobeul ijeun geotppunya
nalgaereul pyeogo gaseumeul pyeogo himkkeot nara-ollabwa

Naega itjjana
yeongweoni hamkkehal
naege kkumi itjjana

Himeul naebwa yonggil naebwa
neoramyeon hal su isseo

Neomeojigo tto neomeojyeodo
naega neol ireukyeojulge

Geu nuga songarakjjilhaedo
ne pyeoni doe-eo julge

Sesangi tteutttaero jal doeji anaseo
jakkuman jujeo-atkko shipeul ttae geureol ttae

Happy! in your smile!
deo keuge useobwa

Naneun beobeul ijeun geotppunya
nalgaereul pyeogo gaseumeul pyeogo himkkeot nara-ollabwa

Naega itjjana
yeongweoni hamkkehal
naege kkumi itjjana

Himeul naebwa yonggil naebwa
neoramyeon hal su isseo

Neo-ege julge
haengbokan sarangeul
areumda-un insaengeul

Nunbushige binnal geoya
what a wonderful your life

Smile Boy:

Radośnie się uśmiechaj,  śmiej się głośno
Po prostu zapomniałaś jak się lata
Rozwiń skrzydła, rozwiń serce i leć najwyżej jak potrafisz
Mam siebie, Oto mój sen, który zostanie ze mną wiecznie
Wydobądź z siebie moc, wydobądź odwagę, jeśli to ty, to możesz to zrobić
Oh oh oh oh oh oh oh~
Oh oh oh oh oh oh oh~

Jeśli ten deszcz cię zmoczy, stanę się twoim ciepłym słońcem
Jeśli ciemność cię zakryje, stanę się twoim jasnym  księżycem
Kiedy świat nie będzie taki jak planowałaś
Kiedy chcesz po prostu opaść i usiąść, kiedy tego chcesz

Radośnie się uśmiechaj, śmiej się głośno
Po prostu zapomniałaś jak się lata
Rozwiń skrzydła, rozwiń serce i leć najwyżej jak potrafisz
Mam siebie, Oto mój sen, który zostanie ze mną wiecznie
Wydobądź z siebie moc, wydobądź odwagę, jeśli to ty, to możesz to zrobić

Oh oh oh oh oh oh oh~
Oh oh oh oh oh oh oh~

Radośnie się uśmiechaj,  śmiej się głośno
Po prostu zapomniałaś jak się lata
Rozwiń skrzydła, rozwiń serce i leć najwyżej jak potrafisz
Mam siebie, Oto mój sen, który zostanie ze mną wiecznie
Wydobądź z siebie moc, wydobądź odwagę, jeśli to ty, to możesz to zrobić

Oh oh oh oh oh oh oh~
Oh oh oh oh oh oh oh~

Dam ci to, szczęśliwą miłość
Piękne życie
Będziesz wspaniale błyszczeć
Co za piękne życie.

Dodaj komentarz

Filed under Musiic

Skomentuj

