Blog Roku…. Start! ;];]

Jestem taka podekscytowana, że aż trzęsą mi się ręce.XDDD Jak to jest, że człowiek wie, iż marzenie nie ma przyszłości, a i tak chce za wszelką cenę je spełnić? No cóż, ja właśnie w TEJ CHWILI tak się czuję.^^ Przepełnia mnie 100% energii i już wszystkim rozsyłam numer, na jaki mają wysłać sms…xDD Jeju, jeju, jeju. Rany, rany, ….^^

A żeby i was zachęcić do głosowania, napiszę jakieś postanowienia czy coś.;] Głupio mi napisać „Jestem jeszcze młoda”, bo to brzmi dziwnie/niepoważnie [niepotrzebne skreślić] <XD>… Ale właśnie tak zrobię.. Jestem jeszcze młoda, przepełniona energią, a moje depresje nie trwają dłużej niż dwa dni. Mam chęć pisać, pisać i pisać. Lecz rok 2010… No cóż, wypadki przy pracy się zdarzają. W każdym razie zaczęłam wszystko brać na ilośc, nie chciałam dodawać notek.. Nie wiem, co się ze mną działo, ale niech wszyscy wiedzą, że z tym koniec. Teraz większość moich myśli dotyczy poszerzania bloga ;] W górę i na boki. Więc obiecuję wam starać się jeszcze bardziej, bardziej niż zwykle.^^ Nie mówię, że to będzie jakoś w zamian.. Zrozumiem, jeśli nawet nikt nie zagłosuje z czytelników.;p lecz po prostu – miło by było ;];]

Dochody z głosów idą na… cele dobroczynne.;p Więcej na blogroku.pl

9 komentarzy

Filed under Uncategorized

9 responses to “Blog Roku…. Start! ;];]

  1. wiedzmaaaa

    „i już wszystkim rozsyłam numer, na jaki mają wysłać sms” -> mi nie wysłałaś:( Ale smsa i tak dostałaś ode mnie:P

  2. Aikee_chan

    @wiedzmaaaa Taak? o.o To musiało nie dojść. A wysyłałam…
    A za smsa ci baaardzo dziękuję ;))

  3. Ja również wysłałam, a co tam wyślę jeszcze jednego. ; DD

  4. mika

    Blog masz fantastyczny^_^ Ja chyba nie mam żadnych sznas… Ale, że mi się twoja praca podoba to wyślę sms’a.

  5. Aikee_chan

    @mika
    Podstawowa zasada – nigdy nie mów nigdy! ;] Bardzo cieszę się, że podoba ci się mój blog, ale nie chcę, ale martwi mnie to, że nie wierzysz w siebie.. Jak nie dziś, to jutro! ;p Może się faktycznie nie udać w tym roku, ale za rok już na pewno 🙂 Uwierz w siebie, bo ja w ciebie wierzę.;]
    Dziękuję ci bardzo za głos.
    pozdrawiam.^^

  6. Trzymam kciuki, powodzenia;) Zapraszam do mnie.

  7. Predator

    Witam, bardzo fajny blog 🙂
    Zapraszam na http://www.urusai.pl , tworzony jest tam dział z recenzjami!
    Własnie poszukuja osób, które piszą recenzje anime, zachęcam 😉

  8. Życzę powodzenia ;*
    Prz okazji zapraszam do siebie [alejamarzen]

  9. alewin3

    Fajny blog 😉
    Zapraszam do mnie – dlen.bloog.pl

Skomentuj

