Przeglądy: Programy

Ale ten weekend był ciekawy…;) Tylko niedziela jak zawsze nudnawa.. Ech. Ostatnia naprawdę ciekawa niedziela, to była w wakacje..xD No i jeszcze te niedziele, kiedy u mnie Kari nocuje do poniedziałku.;p No i się tak nudzę, no i nie mam co robić, no i dodają notkę. Ech. XD Miłego czytania.;)

Pomysł zrodził się w Wigilię (wtedy to ja mistrz byłam, napisałam 6 notek xD). Ostatnio zaczęłam oglądać więcej programów, więc przedstawię je tym, którzy też chcieliby wiedzieć coś w tym kierunku, a nie wiedzą jak się za to zabrać i co jest, moim zdaniem, najlepsze.;) Na pierwszy ogień leci moje ulubione VS Arashi oraz takie cosik, czego obejrzałam tylko jeden odcinek, ale też mega mi się spodobało.^^

VS ARASHI

Czyli właśnie ten mój ulubiony 🙂 Chłopaki – członkowie Arashi, rzecz jasna – bawią się tu w przeróżne gierki z gośćmi. Łapią rurki, budują jak najwyższą wieżę, grają w kręgle czy starają się złapać jak najwięcej piłek do siatki. Gier jest mnóstwo, choć niektóre nie tak często pokazywane i dlatego wydaje się, że jest ich o wiele mniej. Goście często nie są mi znani, ale i tak odcinki zawsze  się miło ogląda. Przy każdej rundzie wszyscy śmieją się i żartują (chyba jeszcze się nie spotkałam z odcinkiem takim naprawdę sztywnym..), a czasem na koniec pokazywane jest to, co dzieje się po epizodzie (i zwykle jest to rozbrajająco zabawne XD). Chyba nie mam już nic więcej do powiedzenia… W każdym razie program naprawdę godny polecenie i każdy powinien go spróbować, zwłaszcza jeżeli jest fanem Araśków.^^

Chubaw desu yo!

A oto program kucharski 😉 Nie wiem, czy to tak wygląda w innych odcinkach (widziałam tylko jeden, z Yamapim), lecz wtedy najpierw było króciutkie przedstawienie gościa, potem zaczęcie gotowania/pieczenia/pichcenia [i co tam jeszcze..] i na koniec próbowanie dań i ocenianie, komu wyszło najlepiej. Jako że gość to zawsze jakaś gwiazdka mniejsza czy większa to przy przygotowywaniu posiłku zamiast objaśniania, czego, ile, jak i gdzie dajemy, to kucharz i gość rozmawiają o wszystkim o i niczym. Dlatego jest o wiele bardziej ciekawiej.^^ Zapewne czasem są też takie specjały różne (w przypadku epizodu z Pi był to taniec do jakiejś tam piosenki xD). Moja opinia – oglądałabym częściej, gdyby nie to, że zawsze robię się głodna.XD A tak na serio, to bardzo fajny program  i postaram się kiedyś obejrzeć jeszcze inne odcinki ;D

Advertisements

4 komentarze

Filed under Programy, Przeglądy i Wywiady

4 responses to “Przeglądy: Programy

  1. VS Arashi oglądam non stop, a tego drugiego niestety nie znam. Nie za bardzo przepadam za programami gdzie gotują (nawet z Arashi), ale czasami nie jest tak źle. Można się pośmiać z zerowych umiejętności gotowania uczestników, czy ich gustu smakowego XD
    Aikee gdzie mogłabym znaleźć ten drugi program do ściągnięcia? ;d

  2. Aikee_chan

    @dziaga
    Bejbe, ależ ja go na ShoWie pobrałam! ;p
    Tu masz link: http://www.hazaja.webd.pl/viewtopic.php?t=901&highlight=chubaw+desu

  3. Widziałam ten odcinek, ale myślałam, że może gdzieś jeszcze można je znaleźć po polsku. No nic, jak mi się spodoba będę szukała po ang 🙂

  4. Ayame

    VS Arashi – hmm, ja podczas oglądania tego programu miałam wrażenie, że oglądam taki program dla dzieci XD Pomimo, że naprawdę fajnie się ogląda, to jakoś 1 odcinek mi wystarczy 😉
    Chubaw desu yo – chociaż czasami mam wrażenie, że wszystko jest wyreżyserowane, to kocham ten program!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s