ARASHI – Lotus

Na początku chciałabym wszystkich bardzo przeprosić za to, że ostatnio nic nie pisałam. Tak naprawdę to sama nie umiem tego wyjaśnić. Chyba po prostu brakło mi pomysłów na notki, a nie chciałam nic na siłę, bo przecież i tak by to nikomu na dobre nie wyszło. A komu dziękować za tą notkę? Raczej czemu. Oglądałam sobie występ ARASHI z Music Station z angielskimi napisami.. I pomyślałam, że fajnie byłoby przetłumaczyć ten kawałek.;] Więc oto i jest.

Ten song jest świetny. *–* Porywa do tańca.XD Taki pozytywny, że aż.. Że aż nawet mój optymizm przy tym wymięka.;p Jak Ninuś wyje, to tak pięęęęknie wyje.<3333 Zaczyna się tak niby czarująco, baśniowo, a potem…. No w sekundę zmienia atmosferę o 180 stopni.;];] Tego się nie da opisać, to trzeba zwyczajnie i po prostu przesłuchać!! Obowiążkowo~!!!!!XDD A tekst też taki dość optymistyczny.;] Zgodny z translacją z angielskiego, myślę, że nie nakopałam błędów, a jeśli ktoś ma jakieś obiekcje sensowne to byłabym wdzięczna.;D Co prawda mam w planach przetłumaczyć ten utwór z japońskiego, ale to raczej nie do opublikowania, gdyż nie jeden miałby obiekcje..xD

Lotus:

Dare mo shiranai, shiraretewa ikenai
sono hitomi no ooku namida wo kakushiteru
Yume no you ni jikan wo tomete
Kanashimi wo sotto nemuraseta mama

Ima demo yomigaeru kioku wa
Kizu darake GLASS no you de
kizami komareteru, asu wo shinjiteru

Negai wo ima kono te ni
shinjitsu wo motomete
dare mo shiranai STORY hajimaru
Kimi ga iru kara, mayou koto wa nai
namida wa nagasanai, sono hi made

Mada minu mirai wo osoreru koto wa nai
me no mae ni aru sekai wo shinjiru dake
teni shita mono, nakushita mono
subete ni kitto imi ga aru kara

Bokura wa kanashimi ni kurete mo
yorokobi ni michi hikareteru
Ima wo ikitteiru, kimi to aruiteru

Wasurenai de itsu demo
boku wa koko ni iru
dare mo shiranai STORY wa tsuzuku
Subete wo kakete mamorumono ga aru
tashikana sono omoi wo tsuranuite

~Kako mo mirai mo kaki maseru you ni
Taiyou ga nobori hajimeta sora e~

{STORY hajimaru}
Kimi ga iru kara, mayou koto wa nai
nagai yoru wo koe you

{oh~~~~}
Negai wo ima kono te ni
shinjitsu wo motomete
dare mo shiranai STORY hajimaru
Kimi ga iru kara, mayou koto wa nai
namida wa nagasanai, sono hi made

A teledysk jest jeszcze lepszy .~! Tło mega, ten ptak jest świetny. Chłopaki w bieli świeetnie kontrastują z tą ciemniejszą scenerią. Jak pokazują klony, to ja po prostu padam, topię się jak masło w lecie na parapecie!!XD A Junjuś świetnie w tym.. hmm.. kogucie wygląda ;] Pasuje mu ten fryz. Ale w ogóle ten PV jest taki, że oglądam po raz enty i dalej raaany..<3333.;D Polecam pobrać, bo teraz na yt z pewnością nie znajdzie się już dobrej jakości, a ogólnie lepiej już mieć na dysku niż za każdym razem szukać.;)) ;D

Lotus:

Nikt nie wie i nikt nie powinien wiedzieć
O łzach, które w oczach ukrywałem
Jak we śnie, zatrzymam czas
I pozwolę smutkowi łagodnie zasnąć

Nawet teraz, odżywające w pamięci wspomnienia
Są jak szkło z rysami i pęknięciami
Jest pełno zniszczeń, lecz wierzę w jutro.

Teraz trzymam życzenia i nadzieje w ręce
I poszukuję prawdy
Historia, której nikt nie zna.. Rozpoczyna się
Ponieważ jesteś tutaj, nie zgubię się!
Nie ukażę swoich łez; do tego dnia!

Nie będę bać się przyszłości, której wciąż nie mogę zobaczyć
Będę po prostu wierzyć w świat, który mam przed oczami.
Rzeczy, które zyskałem i te, które straciłem
Z pewnością wszystko ma swój powód.

Nawet jeśli jesteśmy przysłonięci smutkiem
Oświecimy drogę ze szczęściem
Żyję w teraźniejszości; Idę z tobą

Proszę, nie zapominaj nigdy o tym, że
Jestem tutaj
Historia, której nikt nie zna; kontynuuje się
Postawię wszystko to, co mam, ponieważ mam coś, co chcę ochronić
Przejdę przez to z tymi stanowczymi uczuciami

~Jakby malując przeszłość i przyszłość
Na niebie, gdzie wznosi się słońce~

{HISTORIA się zaczyna}
Ponieważ jesteś tutaj, nie zgubię się
Przezwyciężmy tą długą noc

{OH~~}
Teraz trzymam życzenia i nadzieje w ręce
I poszukuję prawdy
Historia, której nikt nie zna.. Rozpoczyna się
Ponieważ jesteś tutaj, nie zgubię się!
Nie ukażę swoich łez; do tego dnia!

Advertisements

1 komentarz

Filed under Musiic

One response to “ARASHI – Lotus

  1. wiedzmaaaa

    Słyszałam piosenkę, widziałam klip i muszę przyznać, że jestem na TAK:) Nie wpadam w zachwyt, ale uważam, że piosenka im się udała:) Wreszcie, bo po ich ostatnich singlach myślałam, że znowu się zanudzę…

    „Rzeczy, które zyskałem i te, które straciłem
    Z pewnością wszystko ma swój powód.” -> nie wiem dlaczego, ale właśnie ten fragment podoba mi się najbardziej:)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s