Japońskie dramy: Lato 2011

Wyczaiłam w necie listę japońskich dram na lato, więc postanowiłam ją tutaj zamieścić.;] Co prawda nie jest ona pewną listą, ale jak zobaczyłam tam kilka znanych mi nazwisk (m.in.: Oguri Shun, Ohno Satoshi<3, Hayashi Kento i nielubiany, ale doceniany przeze mnie aktor – Shirota Yu), to aż mi oczka błysnęły i natychmiast zaczęłam pisać notkę.xD Tak więc oto i macie.;) Bez opisów co prawda (wydaje mi się, że jeszcze ich nie ma nawet…), ale w sumie to i tak nie przetłumaczyłabym ich na tyle dobrze, żeby tu wstawić.;p

Team Batista Season 3 ~ Innocent Guerrilla no Shukasai
Data: 22:00, wtorki, lipiec 2011
Stacja: Fuji TV
Obsada: Ito Atsushi, Nakamura Toru

Shin Keishichou Sousa Ikka 9-Gakkari Season 3
Data: 21:00, środy, lipiec 2011
Stacja: TV Asahi
Obsada: Watase Tsunehiko, Inohara Yoshihiko, Tsuda Kanji, Hada Michiko, Fukikoshi Mitsuru, Taguchi Hiromasa, Hara Sachie, Nakagoshi Noriko

Nazotoki wa Dinner no Ato de
Data: 22:00, środy, kwiecień 2011
Stacja: NTV
Obsada: Ono Satoshi, Yamada Yu, Tanihara Sousuke

Kasouken no Onna Season 11
Data: 20:00, czwartki, lipiec 2011
Station: TV Asahi
Cast: Sawaguchi Yasuko, Naito Takashi, Ono Takehiko, Wakamura Mayumi, Tanaka Ken

Ore no Sora Keiji-hen
Data: 23:00, piątki, lipiec 2011
Stacja: TV Asahi
Obsada: TBA

Arakawa Under the Bridge
Data: 21:00, soboty, lipiec 2011
Stacja: NTV
Streszczenie: A tu wam mogę nawet dać, gdyż wydaje mi się, że jest to drama na postawie anime o tym samym tytule…^^

Kou Ichinomiya to dwudziestojednoletni dziedzic potężnej fortuny, pochodzący z rodziny, której naczelnym motto jest ”Nigdy nie bądź wobec kogokolwiek zadłużony” i to zarówno finansowo jak i w sensie ogólnie pojętego długu wdzięczności. Maksyma ta jest podstawowym wyznacznikiem postępowania Kou, który ma ją nawet wypisaną na przekazywanym z pokolenia na pokolenie krawacie, a na samą sugestię, że za przysługę nie trzeba się odwdzięczyć reaguje napadem astmy. Gdy jednak pewnego razu wpada do wody i omal nie tonie, zostaje uratowany przez młodą dziewczynę, na co dzień mieszkającą pod mostem. Stawia go to w niezręcznej sytuacji. Natura i zobowiązania nakazują mu spłacić dług, ale blond piękność nie wydaje się być zainteresowana niczym materialnym. Ostatecznie składa Kou propozycję. Ma się w niej zakochać, by odwdzięczyć się za ocalenie.

źródło: Azunime

Obsada: Hayashi Kento, Kiritani Mirei, Yamada Takayuki, Shirota Yu, Abe Natsumi, Oguri Shun

4 Komentarze

Filed under Filmy/Dramy

4 responses to “Japońskie dramy: Lato 2011

  1. Ayame

    tak czytam, czytam sobie obco brzmiące tytuły, a tu bach! Arakawa under the bridge – jeśli ktokolwiek przetłumaczy to choćby na angielskie, to na 200% oglądną pierwszy odcinek 😉

  2. kaeiko

    Cóż… jak już ktoś to przetłumaczy to oglądnę, a przynajmniej spróbuję, bo jesli okazą się nudne to zostawie i więcej się nie tknę! 😀

  3. wiedzmaaaa

    Tak bez opisu, po samym tytule to nie stwierdzę, czy coś mi się widzi czy nie… Ale jeśli serio zrobią dramę Arakawa Under the Bridge i naprawdę będzie tam grał Yamada Takayuki to ja to biorę:P

  4. zgadzam się z wiedzmaaaa bo nie wiem jaki to gatunek dramy a z chęcią jaką bym sobie obejrzała

Skomentuj

