Random meme

/\Ten pan niewiele ma wspólnego z dzisiejszą notką, ale ostatnio dostałam MMSa z tą właśnie fotką i potem przeżyłam jedną z najfajniejszy lekcji tego okrutnego przedmiotu^^ Mam nadzieję, że i wam przyniesie ona szczęście ❤ Co do takich moich spraw osobistych czy nie, wciąż kończę CSa~ Już drugi tydzień, nie licząc 8 odcinków w tamtym roku. Mam wielką nadzieję skończyć to dzisiaj, chociaż coś w to nie wierzę ^^’ Nie umiem się katować tą dramą. Każdą, ale nie tą xD Na weekendzie rodziców nie będzie i jakoś tak postanowiłam z kol zrobić nockowy re-watch DBY xd Ile się uda obejrzeć, tyle się uda.:) Co tam jeszcze… Dziś przeżyłam jeden z ‚pierwszych razy’.;P Takich, co się raczej do końca życia nie zapomina~ Ktoś mi coś powiedział. Cóż, może to nie do końca był pierwszy raz, kiedy to usłyszałam, ale pierwszy raz, kiedy uznałam i miałam pełne prawo uznać to za poważne ;p <—*a mamusia mówiła, że pewnych rzeczy się w necie nie pisze:D*

Meme ukradzione od Kitsuneq.

1. Go to Wikipedia. Hit “random”
or click: en.wikipedia.org/wiki/Special:Random
The first random Wikipedia article you get is the name of your band.

2. Go to Quotations Page and select "random quotations"
or click: www.quotationspage.com/random.php3
The last four or five words of the very last quote on the page is the title of your first album.

3. Go to Flickr and click on “explore the last seven days”
or click: www.flickr.com/explore/interesting/7days
Third picture, no matter what it is, will be your album cover.

4. Use Photoshop or similar to put it all together.

5. Post it on Livejournal *

*ja nawet nie mam lj, ale myślę, że nie zaszkodzi opublikować tego tutaj 🙂 Jeśli ktoś skusiłby się zrobić coś takiego, to proszę śmiało spamować w komentarzach linkami – z chęcią obejrzę, jakie cuda wam wyszły 😀 Mi coś takiego:

Frequency of a tragedy does not diminish the wound when it is your own.
Linda Berdoll, Mr. Darcy Takes A Wife, 2004
Colin Doylemay refer to:

  • Colin Doyle (footballer), Irish footballer
  • Colin Doyle (lacrosse), Canadian lacrosse player
2 Komentarze

Filed under Uncategorized

2 responses to “Random meme

  1. kaeiko

    Mój Haruma ❤ Nie ma za co ;p;p
    Nie chce mi się takiego czegoś robić *wiem, leń ze mnie, ale to się wytnie* więc komentuję tylko dla skomentowania xDDD
    Z kim robisz re-watch? ^______^

  2. Aikee_chan

    @kaeiko
    Z Kari, bo chciała 😛

Skomentuj

