TopTen: mój azjatycki mąż xD

Wakacje.^__^ Dużo chodzenia i dużo dramek + niespanie w nocy ❤ Just love it.xD Ten tydzień lipca był dla mnie w pewien sposób johnnysowy, bo od poniedziałku byłam cały czas z Kae, a potem jeszcze z Kaką… I teraz w głowie mi tylko JJJ (Junno, Jun, Jin XD). Za dużo się nasłuchałam ;d Bosh, a jakie wnioski wyciągnęłam… Mam zaplanowane całe życie <lol2> Jak na pierwszej lekcji Wychowania do życia w Rodzinie w gim. będzie planowanie przyszłości, to już wiem, co napiszę 😀 A serio napisać mogę ze względu na to, iż moją nauczycielką będzie moja mama XDDD . No ale teraz zapraszam do tej zwariowanej notki, którą wymyśliłam zastanawiając się nad tym, co można by zrobić ;] // Upały są, 25 stopni u mnie… Tylko się cieszyć , prawda?:D

10 – Yamashita Tomohisa

Ja mam taką teorię, że jak mi się ktoś w jakiejś roli spodoba i dlatego tego kogoś kocham, to są duże szanse, że gdybym tą osobę spotkała naprawdę, to żądałabym, aby po prostu przy mnie cały czas tylko grał.xD Myślę, że z Pi mam tak samo. Jeśli by mi się nie spodobał w real, to miałby przy mnie grać innego ;p W sumie to wrzuciłam go tu tylko dlatego i jeszcze przez wygląd, zwłaszcza ten brzuszek… *udziela jej się to, co nie powinno*.

9 -Sakurai Shou

~czyli mój osobisty pluszak xD Sho-chan to taki pan, którego ja bym tylko tuliła i tuliła.;] A moje małżeństwo z nim wyobrażam sobie tak, że ja będę do niego siedziała wiecznie przytulona, a on będzie się wszystkim zajmował jak superman xD Coś w stylu wizji Yamashity z Stand Up! XD Cóż poradzę, że Sakurap jest taki tuluchny i pysiasty <3<3<3

8 -Kamenashi Kazuya

Kame to by pewnie całymi dniami w pracy siedział (a ja bym się musiała dzieciakami zajmować <lol> XD), siedziałabym na niego wkurzona, a potem by przychodził i wynagradzał mi wszystko swoim uśmiechem i pocałunkami *______* No i myślę, że od czasu do czasu po prostu wziąłby sobie dla mnie wolne ;];] Bosh, nienawidzę jak mężczyzna robi ze swojej kobiety właśnie taką kurę domową wiecznie na niego czekającą, ale trudno mi się oprzeć takiej wizji z Kame xD Ten brzuszek *____* XD

7 -Ninomiya Kazunari

Mały potworek z nieludzko wrażliwym wnętrzem xD Tak sobie właśnie wyobrażam Nino ;] W dodatku utalentowany pieron jest ;p Myślę, że związek z nim byłby naprawdę ciekawy xD A od kiedy kupił „One Piece” mangę swojej domniemanej dziewczynie, to ślinię się na to zawsze gdy jestem w Empiku… Ach, ile bym dała, żeby od niego to dostać xD Mam wrażenie, że z nim to bym się dużo kłóciła i jeszcze miałabym z tego enjoy XD <lol>

6 -Matsumura Hokuto

A z Hokuto to mam być dokładnie od ukończenia liceum i dopóki nie znajdę Junjiego xD Dla mnie Hokuto jest taki kakkoi i kawaii zarazem, że nie potrafiłabym do niego nie zarywać, gdybym już miała jakieś kontakty w JE 😀 A wszystko zaczęło się od tego, że w moim fanficku zrobiłam z niego zakochanego we mnie boy’a, który zrobi dla mnie wszystko xD Ech, zbyt mi się spodobała ta wizja… No i w końcu nie ma między nami takiej przepaści wiekowej ;]

5 -Yamada Ryousuke

Łaaaaa, no kurczę, nie umiem podać takiego konkretnego powodu xD Po prostu chłopak fajny, młody, utalentowany i jeszcze tak mi się wybija zawsze na scenie i w programach, że aż… Że aż po prostu grzechem byłoby nie chcieć z nim być 😛 Przynajmniej ja sobie nie wyobrażam, żebym nie zwariowała na jego widok, zwłaszcza w rzeczywistości xD Tak że może być i moim mężem xD

4 -Nakajima Yuto

*tu mnie jeszcze kusiło, żeby dopisać „& Kento”, ale się powstrzymałam cudem xD* Chłopaka uwielbiam za to, że jest świetnym aktorem i się dzięki niemu pośmiałam w „Sensei wa Erai” ^^ A jak zobaczyłam, że jest wysoki, to zrobił się moim swego rodzaju ideałem.:D No i on mi się wydaje jakiś taki troskliwy, opiekuńczy oO No kochany! XD Po prostu jak na niego patrzę… A poza tym to kolejny, co mi wiekowo pasuje 😀 No i ostatnio wymyśliłam, że z nim to ja bym chciała być tak w wieku szkolnym, do ukończenia liceum 😀

3 – Ryo Nishikido

Tu mam dość konkretny powód… W „8UPPERS” ten pan grał kochanego tatusia, teraz jeszcze gra ojca w dramie o rodzince… Po prostu on jest świetnym mężem xD Mam wrażenie, że dobrze bym się przy nim czuła mając go na swojego ;p Problem leży w tym, że Ryo to ja nie lubię z charakteru, ale przez to jak się zachowuje w danych sytuacjach.No ale mi to wystarcza, jeśli chodzi o mężowy topten ;p Ale jego obecnosć w tym rankingu nie zmieni faktu, że to nie do mnie on najbardziej pasuje 😉 😉

2 -Matsumoto Jun

z dedykiem dla Kae, bo się jej to zdjęcie podobało najbrdziej z tej sesji ;p

Ktoś zdziwiony, że go nie dałam na pierwsze? XD Cóż, Junji w moim życiowym planie zapoznaje się ze mną gdzieś w czasie moich studiów, jesteśmy razem bez małżeństwa 20 lat, stwierdzamy że do siebie nie pasujemy, ale tak się kochamy, że ciągniemy to kolejne 5 lat, a wtedy poznaję kogoś innego i się na tego przerzucam ;p Co nie zmienia faktu, że jakbym go przez kolejne 10 lat zobaczyła, to pewnie i tak bym się na niego rzuciła xDDD Bo nie ma to jak namiętne pocałunki w windzie XD Ja Junjim jestem oczarowana, ale jeszcze nie pokazał mi takiej prawdziwie ważnej cechy, żebym go dała na pierwsze.;]

1 – Nakamaru Yuichi

kapelusz xD Tak, musiałam dodać z kapeluszem XD

A to jest właśnie pan, którego mam spotkać w wieku 45 lat i być z nim już do końca ;p Maru jest taki kooochany… Utalentowany, a w dodatku na swój sposób uroczy i słodki. Dla mnie zawsze jest takim, na którego nigdy nie narzekam, ale też nie wychwalam pod niebiosa. Który mi się nigdzie nie wybija, ale tym skromnym sposobem sprawia, że aż miło się na niego patrzy i gdyby nie Junji, to bym mogła za nim szaleć i go wszędzie wypatrywać. Nie jestem w stanie kwiczeć na jego widok, ale też nie pamiętam jakiegoś ujęcia, gdzie by mi się nie podobał, a to przecież prawie każdemu się zdarza ;p Taaaak, to jest mój wymarzony mąż 😀 Naprawdę nie wiem, jak on to robi XD

1 komentarz

Filed under Top Listy

1 responses to “TopTen: mój azjatycki mąż xD

  1. kaeiko

    Tu się mogę rozpisać xD
    10. Nie wiem dlaczego, ale nie wyobrażam go sobie w roli męża xD Naprawdę nie mam konkretnego powodu, dla którego tak myślę. Po prostu w moim mniemaniu to to jest taki gość, który nie pasuje na męża
    9. Mój Misiek <3333 Jak Kaka zaczęła przy filmikach z Arashi mówić, że chyba się na Aibę przerzuci to ja taki zaciesz w sercu miałam xD Myślę tak jak Ty, to jest taki Miś, którego możnaby bez końca przytulać ;D
    8. Ja Kame kocham i nienawidzę jednocześnie, więc się nie wypowiem ;p
    7. Ninuś ❤ Jak słyszę Niiji, to mi się chce płakać z dumy, że on tak cudownie śpiewa. Bosh, on ma taki talent jak mało kto. W ogóle to on mi się taki wydaje z wierzchu normalny, a w sercu wrażliwy i bardzo uczuciowy. I on na męża bardzo pasuje ^^ Przynajmniej według mnie ;p
    6. Hokuto nie znam za bardzo, więc no comment ;p
    5. Bosh, mój ukochany Ryoś ;D Tego chłopaka to ja kocham forever xD
    4. Jego też za bardzo nie znam ;p
    3. Ja go lubię, ale tak bez przesady ;p Po prostu lubię no ;D Aczkolwiek na męża mi pasuje, nie powiem xD
    2. No tak, spotkanie w windzie xD To mnie rozwaliło ;p Ale to, że chcesz z nim być było do przewidzenia i to tak… najciekawiej, że tak powiem. Coś jeszcze… ŻOŁĄDKOWA! XD
    1. Maru xDDDDD Hahahaahaha ;D Jak go zobaczyłam to momentalnie zaczęłam się śmiać ;p Po prostu wizja starego Nakamaru idącego do ołtarza mnie dobija. Jeszcze jak wymyślałyśmy z Kaką, że 70-letni Maru będzie Ci beatbox'ował xD To już w ogóle ;p Ja ogólnie go zaczęłam lubić, przez mój i Kaki fanfick, wcześniej był mi totalnie obojętny ;p A po tym ff to czułam się tak, jakby naprawdę w real był moim best friend ❤

    Pozdrawiam ^^

Dodaj komentarz