Category Archives: StoRy

„Fanowskie marzenia” – Fanfick.

No więc tak… Pisałam to z zapartym tchem przez kilka godzin, a palców nie mogłam oderwać od klawiatury.xD Naprawdę bosko się pisze takie fanficki, zdecydowanie polecam.;D Ale ogólnie chciałabym to dać do przeczytania tylko osobom wybranym, więc choć publikuję na blogu, to z hasłem, o.;)

Czytaj dalej

Reklamy

2 Komentarze

Filed under Fanficki, StoRy

„Ktoś” – Fanfick.

Czytając fanficka Misako naszła mnie okropna chęć na pisanie fanficków.;) Kiedy tylko o tym pomyślałam, miałam chęć od razu się za to zabrać. Dlatego jeszcze tego samego wieczoru zaczęłam pisać. ^ __ ^ Czyli wczoraj dokładnie. Teraz fanfick jest gotowy, nawet już próbnie przez kogoś przeczytany, więc dodaję.;) Na razie jest to pojedyncza część bez żadnej kontynuacji, tak na próbę. Z Junjim oczywiście, bo o nim mi się pisze najlepiej. Wenę znalazłam w tłumaczeniu „Top Secret” Ohno Satoshiego, które możecie znaleźć TUTAJ (fanom ARASHI polecam zarejestrowanie się… a jeśli ktoś chciałby zostać fanem, to też;p).

Czytaj dalej

4 Komentarze

Filed under Fanficki, StoRy

Kwiat Muzyki – Rozdział 10.

Jestem totalnie zagoniona, bo teoretycznie to już powinnam kończyć śniadanie,a  w praktyce siedzę na kompie i czekam, aż jakieś zbawienie na mnie przyjdzie i czas się zatrzyma… Muszę dodać notkę, muszę, muszę, muszę. A opko miałam na dysku, nie na kompie.. Zanim podpięłam, minęło tyyle czasu..;P Ale dobra, dobra, już muszę iść przecież~! Miłego czytania.<3 ;]

Czytaj dalej

Dodaj komentarz

Filed under Kwiat Muzyki - Ongaku no Hana., StoRy

Kwiat Muzyki – Rozdział 9.

CHORE! To jest po prostu chore, że nauczyciele jeszcze rozważają, czy powinniśmy iść w piątek do szkoły. NIE! Nie powinniśmy i tyle.. To normalne, prawda? A przecież już raz, w październiku, musiałam znosić to, że wszyscy zostawali w domu, a ja się uczyłam w szkole.. Znów mam to znosić? Grr. Nie, nie, nie, wolę już nawet wagary. Nie będą mnie męczyć takimi głupimi pomysłami..

A na odprężenie dodaję notkę.;p po pierwsze, musiałam coś napisać, a po drugie, najwyższy czas.^^

Czytaj dalej

1 komentarz

Filed under Kwiat Muzyki - Ongaku no Hana., StoRy

Kwiat Muzyki – Rozdział 8.

Jej, ale nie mam nastroju do notek ! Ale jedna rzecz się nie zmieniła – kocham pisać. Nie mam pomysłów (to się, niestety, zmieniło..) na notki, ale wiem, ze gdybym miała, to nikt by mnie nie powstrzymał przed pisaniem ;P A że teraz mam tygodniowe ‚wakacje’, to obiecuję, że wyciągnę z siebie ze 2 szkice ;)). A teraz, miłego czytania ^^ Ten rozdział jak dla mnie jest strasznie dziwaczny – racja, przewidywałam, że wkleję tu kiedyś jakąś Momo, ale nie w ten sposób i nie z takim zakończeniem..;p

Czytaj dalej

2 Komentarze

Filed under Kwiat Muzyki - Ongaku no Hana., StoRy

Bezimienne – Rozdział 3.

Mam dodawać to dodaję ;P Może gdy w końcu nie będę miała czego opublikować, znajdę jakąś wenę, bo teraz mam takie cosik w głowie – „A moze by wywiad.?? Niee chce mi się.. Albo coś przetłumaczyć? Nie umieem.” xD No więc, może wkrótce to minie ;] Miłego czytania, i jak zwykle dziękuję moim krytyczkom ;D

Czytaj dalej

2 Komentarze

Filed under Bezimienne, StoRy

Bezimienne – Rozdział 2.

Wiecie co, doszłam do paru wniosków. Opowiadanie jest takie nijakie, więc nawet nie będę go nazywała, żeby komuś nie zająć fajnej nazwy – zawsze pozostanie bezimienne, chyba że ktoś uzna „bezimienne” za tytuł. Poza tym, będę je traktować po macoszemu. Mam pomysł? Fajnie, no to piszę. Nie mam? Mogę go nawet w życiu nie skończyć – ot tak, odstawić do kąta. Przede wszystkim, będę się trzymała opcji, że nie wiecie, kiedy się pojawi rozdział. W harmonogramie nie zastaniecie tej historii, nigdy jej nie zapowiem.. Chyba, że jakiś mocniejszy wyjątek jak zakończenie. Rozdział może mieć 20 linijek, a może 120 czy 700 – jak chcę, ile myślę. Wiem, że to nie jest ok, ale przy tym się wysilać nie będę. To takie mój pojedynczy, ostatni w życiu opowieściowy wyjątek 😉

W dalszym ciągu na kolonii.

Czytaj dalej

4 Komentarze

Filed under Bezimienne, StoRy