Category Archives: Duchy Mają Uczucia – Kimochi wa Seirei ni Aru

Duchy mają Uczucia – Bo każdy zawsze pozostanie dzieckiem…

Czemu to opowiadanie? Czemu ogółem opowiadanie?

Nie umiem tak wielu rzeczy jak niektórzy, więc jedyne co mi przychodziło do głowy to notka informacyjna o Dniu Dziecka w Japonii, jakieś tłumaczenie lub opko. Właśnie wtedy przeczytałam mój ostatni chapter „Duchy mają Uczucia” i poczęłam zastanawiać się, czemu inne dziewczyny nie mają chłopaków? Jak żyją? Mają przyjaciół? Gdzie zdobywały wiedzę? 1 czerwca to doskonała okazja, żeby zacząć to wszystko wyjaśniać. Na inne święta także możecie się spodziewać takich speciali.

Wszystkiego dobrego! Reczy, których pragniecie, zdrowia, szczęścia, miłych chwil i zero stresów. A teraz zapraszam do lektury ;P

Czytaj dalej

Reklamy

3 Komentarze

Filed under Duchy Mają Uczucia - Kimochi wa Seirei ni Aru, StoRy

Duchy mają Uczucia – Rozdział 10. (FINAL) + dodatek

Jeej, kiedy ostatnio było opko? Dokładnie 26.11, prawie miesiąc temu o.o I ja się dziwiłam, że tęsknię za pisaniem! Troszkę mnie to bawi, że Alex niedawno zakończyła swoje opowiadanie „Między ziemią, a niebem” i kilka dni później ja zrobiłam to samo z DmU.

Bardzo miło było mi z wami, czytającymi 🙂 Nigdy nie zapomnę moich krytyczek (Shouri dość szybko się wycofała, ale załatwiła wszystko w tym czasie i dała mi lekcje pisania), chociaż nie ma czego zapominać, bo opka piszę dalej, ale, mam nadzieję, poprawiłam się i nie będzie tyle przy mnie cierpienia xD A raczej krzyw przy czytaniu.

Zrobię jeszcze taki nietypowy dodatek. Chyba tego nie mówiłam, ale… Ok, to dam na sam dół. Jeśli ktoś chce to niech sobie zjedzie myszką, a jeśli nie to dopiero deser po przeczytaniu 🙂 Poza tym odkryłam to, że nie slucham mocniejszej muzyki typu KoRn, Metalica lub Frontside tylko i wyłącznie z tego powodu, że robi już to brat xD Bo tak to strasznie podoba mi się np. Three Days Grace. Zwłaszcza piosenka „On My Own„, bo wokalista tak fajnie śpiewa właśnie te trzy słowa (występują one w tekście, rzecz jasna) ^^

Kurcze no, kto to przeczytał to Gratz, a teraz ostatki sił na rozdział.

Czytaj dalej

3 Komentarze

Filed under Duchy Mają Uczucia - Kimochi wa Seirei ni Aru, StoRy

Duchy mają Uczucia – Rozdział 9.

de89a4140001f9fb

Oke, dopiero teraz zauwazyłam, że Duchy były niedawno xD Ale wybaczacie mi, nie? Taak, wybaczacie! No jasne, że tak, bo daję wam chyba dwa razy dłuższy rozdział niż zwykle. Ciekawa jestem, czy wszystkim się to podoba <myśli> A może niektórzy mają teraz załamkę, że będzie trzeba tyle czytać? Napiszcie w komentarzach 🙂

Rajusiu, patrzcie do harmonogramu! Będzie pioosenka. Jak zwykle badziewnie przetłumaczone, bo w podstawówce anglika uczą na poziomie… ech, sami wiecie jakim.

Czytaj dalej

2 Komentarze

Filed under Duchy Mają Uczucia - Kimochi wa Seirei ni Aru

Duchy mają Uczucia – Rozdział 8.

AA

Napisy na obrazku raczej nie przeszkadzają, przecież pasują do sytuacji, nie? ;D

Ach! Już niedługo Mikolajki i Boże Narodzenie, wiecie? Kupimy sobie nowe mangi, ci, co oszczędzali lub mają więcej pieniędzy dostaną nawet anime na DVD… Tak, będzie naprawdę pięknie! Dla takich dni chodzi się codziennie do szkoły i odrabia zadania, aż w końcu umiera się w ciągu biegania na WF-ie…

Teraz wykorzystam kilka zwrotów Alex. Wybacz mi. ^^

Czytaj dalej

5 Komentarzy

Filed under Duchy Mają Uczucia - Kimochi wa Seirei ni Aru, StoRy

Duchy mają Uczucia – Rozdział 7.

ttt

Ahh… Jestem mega-zmęczona, ale zadowolona. Dzisiaj wszyscy uczniowie pojechali na wycieczke, a zostało tylko 10 osób + ja. Postrzeliłam się zabawkowym pistoletem, spadłam ze schodów, poplamiłam farbą i zatrzasnęłam z koleżanką w ubikacjii – BOMBA! Chcę tak codziennie >.<

Swoją drogą, jadę na konwent, ale jeżeli mi sie spodoba, napiszę o tym specjalną notke ^^

Czytaj dalej

5 Komentarzy

Filed under Duchy Mają Uczucia - Kimochi wa Seirei ni Aru, StoRy

Duchy mają Uczucia – Rozdział 6.

obrazus

Bez żadnej przemowy…

Czytaj dalej

6 Komentarzy

Filed under Duchy Mają Uczucia - Kimochi wa Seirei ni Aru, StoRy

Duchy mają Uczucia – Rozdział 5.

1099340r0k1ucv7q6

Dziś kończą mi się słodkie obrazki, więc to ostatnia notka kawaii. W rozdziale 6. zaczyna to o czym naprawdę jest historia.
Zauważyłam, że przez przypadek zaczęłam pisać w pierwszej osobie.
Czytaj dalej

9 Komentarzy

Filed under Duchy Mają Uczucia - Kimochi wa Seirei ni Aru, StoRy