Miłosny trening!♥/High School Debut (JMovie)

Hejo :3 Jak tam święta?^^ U mnie doprawdy cudownie♥ Kocham świąteczne przygotowania, nieudaną Wigilię się wytnie, a od pasterki po prostu CAŁE DNIE spędzałam z Kaeiko_chan ^__^ I like it xD I w ogóle kocham takie życie, czytać książki, oglądać filmy, spotykać się ze znajomymi i cały czas gdzieś chodzić 🙂 Od stycznia pewnie znowu będzie mi tego brakowało… No, ale w każdym bądź razie wzięło mnie teraz na oglądanie filmów z 2011 (wszystko przez konwent , a właściwie panel o produkcjach 2011 :D) i natrafiłam na jeden taki, dosyć sympatyczny… Ale reszta poniżej ;]

Czytaj dalej

1 komentarz

Filed under Filmy/Dramy

All I want for Christmas is you…

Nie, nie, nie! To nie jest świąteczna notka wbrew pozorom. Co prawda na początku grudnia też z lekka opanowała mnie ta świąteczna atmosfera, aczkolwiek teraz już mocno wkurzają mnie te wszystkie choinki, światełka i „Kevin sam w Domu” na Mikołajki… Ludzie sami niszczą sobie klimat, kiedy zaczynają stwarzanie nastroju tak wcześnie. Echh. Ale pewnie nigdy tego nie pojmą. Tytuł notki jest taki, bo notka ma być o kimś, kogo bym chciała na prezent + lubię tą piosenkę no 🙂 A teraz zapraszam na moją dziwną twórczość, kiedy powinnam rozkminiać encykliki Jana Pawła II 😀

Czytaj dalej

1 komentarz

Filed under Uncategorized

30 Second to Mars – Hurricane

tło na tej fotce przypomina mi jeden fragment tekstu - "burn, let it all burn" ;]

tło na tej fotce przypomina mi jeden fragment tekstu - "burn, let it all burn" ;p

GOMENE. Naprawdę przepraszam za nieobecność. Początkowo gimnazjum nie zabijało. W podstawówce narzekałam, ze mam dużo nauki, ale dopiero września tego roku naprawdę dowiedziałam się, co to jest wkuwanie… Zrozumiałam po co są ściągi, czemu czyta się streszczenia i skąd biorą się jedynki. Echh. Ale teraz w sumie naprawdę jestem w stanie znaleźć jakąś godzinkę dla siebie, a że na dramy w tygodniu kompletnie nie mam humoru (żadna z tego frajda jak trzeba ograniczać się do jednego odcinka dziennie :|), to robiąc sobie „hurricanowe” karaoke pomyślałam o przetłumaczeniu tego tekstu 😉 Wiem, że żadna ze mnie tłumaczka, ale po prostu byłam tak zdumiona tym, że patrząc na tekst pomyślałam o blogu, iż aż musiałam, po prostu musiałam moją translację naprawdę tu wstawić xD A z tego, co u mnie, hmmm. No dzisiaj byłam na spotkaniu do bierzmowania 🙂 Niemalze 3h w kościele przegadane xD Z takim towarzystwem się nie da inaczej, naprawdę -_- Nawet jak się im mówi, żeby byli cicho, to i tak zagadują;O no to się „poddałam” i przegadałam xDD Ale w ten sposób nawet te 3 lata comiesięcznego chodzenia na spotkania może być fajne XDD. No dobra, nie biadolę już, tylko zapraszam do właściwej części notki ;]

Czytaj dalej

Dodaj komentarz

Filed under Musiic

Niech Kame będzie z Tobą! xD / Happy B-day, Wiedźma!

Łaaaaaa, ale jedno na drugim, wczoraj jeszcze zacieszałam z urodzin Maru, a dzisiaj już Wiedźma 😀 O ile dla Maru wystarczyło samo zacieszanie, to Wiedźmie jeszcze chciałam coś ‚dać’ z tej okazji 🙂 Tak więc oto i piszę tą notkę xD Notkę, która może być totalnie  bez sensu, ale raczej z uczuciami, bo nie mam pomysłu i piszę to, co mi ślina na język przyniesie XD A to zwykle są najprawdziwsze slowa człowieka, ne?:)

Czytaj dalej

2 komentarze

Filed under Uncategorized

Matsumoto Jun’s birthday! :) // Specjalne tłumaczenie piosenki dawnej grupy A-friends ^^

Awwwww, Jun jest już kochanym 28-latkiem ;p;p No no, jeszcze 2 latka i już będzie kategorycznie za stary! Będzie trzeba sobie szukać nowego ulubieńca xD A tak już bardziej na poważnie~Bo rzecz jasna Juna nigdy nie porzucę..;> To nie mam zamiaru życzyć tutaj Junowi wszystkiego najlepszego, czy coś, bo do takich rzeczy wenę mam tylko jak mi się nudzi *czyli jak się wygłupiam*, w ogóle tej notki miało nie być ;p Ale natknęłam się na staaaary występ ARASHI i żeby nie było jednej notki na cały sierpień, postanowiłam to cuś przetłumaczyć i wstawić ;] Notka nieodpicowana, bo chcę iść spać przed północą xD

Czytaj dalej

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized

Bo nie ma to jak szkolne problemy~…/Taisetsu na Koto wa Subete Kimi ga Oshiete Kureta (JDrama)

O rany, gooome~ Wakacje są i mimo że cały czas coś robię, to tak naprawdę mam czas na pisanie bloga, tylko no nie mam pomysłów xD Ale nie będę się wyżalać co notkę tylko napiszę coś konstruktywnego ;p Choć też nie do końca~ No więc wczoraj panna Aikee postanowiła nadrabiać wakacje, bowiem przeraziło mnie to, jak mało dram obejrzałam za tą ponad połowę wakacji… Mam zamiar oglądać dramki zamiast spać i pierwsza nocka już zaliczona 🙂 Koło północy zaczęłam Taisetsunę i na rano już ją miałam zaznaczoną jako „completed” 😀 Mam dużą ochotę zrecenzjować tą serię, więc oto i jest.

Czytaj dalej

4 komentarze

Filed under Filmy/Dramy

Dramy – 10 powodów, aby je oglądać :)

Pomysł na notkę zapożyczony od Shouri, a raczej bardziej na schemat notki 🙂 Już od dawna chciałam coś takiego napisać, a Shouri mnie ostatecznie zmotywowała 😀 Oczywiście jak zwykle nie pisałam nic już od dłuższego czasu… Powodem jest oczywiscie brak pomysłów… Ech… Mam wrażenie, że przez tą moją unpomysłowość na blogu powstają coraz większe dziwactwa xD Bywa.;p O ile wam czytanie może się znudzić, to obym ja chociaż nawet tych dziwactw nigdy nie przestała pisać 🙂 Zapraszam do notki ^^

Czytaj dalej

6 komentarzy

Filed under Filmy/Dramy, Uncategorized